czwartek, 5 grudnia 2013

Raz dwa trzy, próba mikrofonu.

blablabla

Cześć, próba mikrofonu.

 Mam 19 lat, blog powstał spontanicznie, taki przypływ  "a założę sobie" Co by tutaj napisać jeszcze, studiuję Pracę socjalną w Poznaniu, pierwszy rok. Moje życie jest w miarę poukładane, mam rodzinę, przyjaciół, którzy zawsze mnie wspierają i mogę na nich liczyć, nawet jak zadzwonię o 4 nad ranem. Tak kocham ich. Dobra, już, trochę odbiegłam od tematu, po co ten blog powstał. Tak, lubię napisać czasami jakieś opowiadanie, więc stwierdziłam, czemu by się nimi nie podzielić, może akurat przypadną wam do gustu. Krytyka mile widziana, bo każdy popełnia błędy a wy jesteście od tego, by je ewentualnie wskazać a ja, by ich więcej nie popełniać a przynajmniej starać się. 

A i jeszcze jedno: niektórzy mogą mnie kojarzyć z blogów grupowych.

Adios.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz